BMW EfficientDynamics, poraba in emisije

PORABA IN EMISIJE.

BMW EFFICIENT DYNAMICS: MERILNI POSTOPKI ZA PORABO GORIVA IN CO₂ EMISIJ.

Poraba goriva in emisije CO₂ pri novih vozilih so določene prek standardnega postopka. Septembra 2018 je predhodno veljaven Novi evropski vozni cikel (NEDC) nadomestil bolj realen vozni cikel z imenom WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure). Tega dopolnjuje test RDE (Real Driving Emission - emisije pri dejanski vožnji), ki meri škodljive snovi, oddane neposredno na cesti. Z novimi postopki preverjanja lahko potrošniki bolje ocenijo porabo in emisije svojega vozila v prihodnosti. Na tej strani lahko pridobite tudi koristne informacije glede učinkovitosti dizelskih motorjev.

Preberi več
PORABA IN EMISIJE. BMW EFFICIENT DYNAMICS: MERILNI POSTOPKI ZA PORABO GORIVA IN CO₂ EMISIJ.

5 DEJSTEV O PRESKUSNEM POSTOPKU WLTP.

  • 01 Nova zakonsko določena meritev porabe WLTP ima bolj praktično podlago.
  • 02 Preizkusi potekajo v daljšem časovnem obdobju, med večjimi hitrostmi in bolj dinamičnim napredovanjem.
  • 03 Standardne vrednosti novega merilnega postopka so bližje številkam porabe realnega sveta.
  • 04 V vašem priključnem hibridu BMW vam usmerjeni usmerjevalni hibrid pomaga učinkovito vožnjo, ko je vključena navigacija.
  • 05 Od aerodinamike do lahke konstrukcije: vozila BMW ponujajo številne tehnologije za povečanje učinkovitosti.

MERILNA TEHNIKA WLTP.

Natančen preskusni postopek za pridobitev čim bolj realnih vrednosti za porabo goriva in emisije CO₂.

Merilna tehnika WLTP temelji na globalno zbranih, dejanskih podatkih vožnje, kar se odraža v vrednostih, ki so bolj realne. To med drugim pomeni na novo opredeljene, znatno strožje preskusne pogoje, večje hitrosti in bistveno daljši čas trajanja preskusa (30 namesto 20 minut).
Za natančnejše določanje emisij CO2 so v preskusnem postopku vključene tako standardne kot tudi dodatne opcije opreme za vozilo. Za vsak tip vozila bosta zato na voljo dve vrednosti: najnižja in najvišja možna normirana vrednost porabe glede na aerodinamiko, maso in kotalni upor. Zahvaljujoč WLTP boste lahko bolje ocenili porabo in emisije CO2 vozila. V primeru posebne konfiguracije vozila bo neposredno prikazana posamezna normirana vrednost. V primeru posebne konfiguracije vozila bo neposredno prikazana posamezna normirana vrednost. Tudi s tem preskusnim postopkom bodo odstopanja v realnem svetu še vedno možna. Ne glede na to so vsakodnevna poraba in emisije CO2 še naprej odvisne od različnih topografskih in vremenskih pogojev ter osebne tehnike vožnje. Nanje vplivajo tudi prometne razmere, trenutna natovorjenost vozila in uporaba električnih porabnikov, kot je klimatska naprava. Ena stvar zagotovo drži: preskusni pogoji so zdaj bolj realni kot prej, zaradi česar je na papirju mogoče pričakovati večje vrednosti za porabo goriva in emisije CO2 oziroma manjše dosege pri električnih vozilih. Vendar to nima nobenega negativnega vpliva na dejansko porabo ali doseg. BMW Group je vseskozi dejaven na področju razvoja novih tehnologij, ki bi izboljšale porabo in doseg.
Vsa vozila BMW Group, ki jih je mogoče naročiti v državah EU-28+, so homologirana skladno z merilno metodo WLTP.
V Nemčiji zakonodajalec določa, da se morajo vrednosti, izmerjene v okviru metode WLTP, na začetku navajati tudi z izračunom, ki se sklicuje na vrednosti preskusnega postopka NEDC. V zvezi s tem je Evropska komisija razvila korelacijsko tehniko, ki je v enaki meri zavezujoča za vse proizvajalce avtomobilov.
Ta faza je namenjena poenostavitvi prehoda. Njeno trajanje bo odvisno od zadevne nacionalne zakonodaje in se bo zato spreminjalo od države do države.
Od meseca septembra 2018 so vsi proizvajalci avtomobilov zakonsko zavezani k izvajanju preskusov skladno z WLTP za vsa vozila, prodana v Evropski uniji, pa tudi v Švici, Turčiji, Lihtenštajnu, Izraelu in na Norveškem (EU-28+).
Od meseca januarja 2021 pa bodo morale vse države, ki so sprejele zakonodajo EU za registracijo vozil, izdajati in objavljati vrednosti WLTP za vsa vozila.

Preberi več

WLTP V PRIMERJAVI Z NEDC.

Izvedite več o razlikah med starim in novim preskusnim postopkom.

Preskusni postopek
NEDC
WLTP

DEJANSKE EMISIJE, KI NASTAJAJO MED VOŽNJO (RDE).

Realno merjenje emisij onesnaževal pri vozilu, ki se pelje po cesti.

Od sredine meseca maja 2016 so meritve dejanskih emisij, ki nastajajo med vožnjo (RDE), obvezne za vse proizvajalce vozil v Evropski uniji, pa tudi v Švici, Turčiji, Lihtenštajnu, Izraelu in na Norveškem. Pri preskusnem postopku RDE se emisije onesnaževal, kot so trdni delci in dušikovi oksidi (NOx), merijo neposredno med vožnjo na cesti. Ta metoda določa povprečne vrednosti emisij, ki jih je mogoče pričakovati med vsakodnevno vožnjo.
Da bi se raven onesnaževal med vsakodnevno vožnjo še dodatno zmanjšala, BMW Group v svojih modelih uporablja različne tehnologije za zmanjšanje izpušnih plinov.
Ukrepi BMW BluePerformance zmanjšujejo izpust dušikovih oksidov pri dizelskih motorjih. Z uvedbo 6-valjnih dizelskih motorjev nove generacije od leta 2020, je shranjevalni katalizator, nameščen blizu motorja, nadomeščen s še učinkovitejšim sistemom selektivne katalitične redukcije (SCR), tudi v neposredni bližini motorja. Posledično se pretvorba NOx še izboljša, zlasti med mestno vožnjo. Drugi katalizator SCR, ki je kot prej nameščen na podvozju vozila, zagotavlja dodatno podporo in ima, odvisno od modela vozila, svoj sistem odmerjanja AdBlue.
BMW Group je bil prvi proizvajalec, ki je v serijsko proizvodnjo vpeljal kombinacijo shranjevalnega katalizatorja NOx in sistema SCR. Z vzpostavitvijo dvojnega odmerjanja AdBlue, BMW znova postavlja nove standarde pri čiščenju izpušnih plinov in zmanjšanju onesnaževal.
Poleg tega so dizelska vozila že od leta 2006 serijsko opremljena s filtri za trdne delce za zmanjševanje drobnih delcev. Tudi pri bencinskih modelih se posebni filtri za trdne delce zdaj vgrajujejo v vseh serijah.
BMW proizvaja vozila, skladna s standardom EU6d, od 01. 10. 2020, kar je tri mesece pred pravno zavezujočim datumom 01. 01. 2021. V nasprotju z EU6c pa standard za emisije izpušnih plinov EU6d zdaj določa tudi mejne vrednosti za število delcev in dušikove okside v preskusnih postopkih RDE.
EU6d tako zagotavlja, da je vaše vozilo skladno s trenutno najstrožjimi mejnimi vrednostmi emisij v EU.

Preberi več

MOTORJI S TEHNOLOGIJO BMW TWIN POWER TURBO.

Zmogljivi in učinkoviti: bencinski in dizelski motorji BMW.

Inovativni bencinski in dizelski motorji s tehnologijo BMW TwinPower Turbo tvorijo osrednji del vsakega BMW. Združujejo najnovejše sisteme vbrizgavanja goriva, popolnoma spremenljivo krmiljenje moči in inovativno tehnologijo turbopolnilnika.

Preberi več
BMW EfficientDynamics, bencinski motorji BMW TwinPower Turbo

Bencinski motorji BMW TwinPower Turbo.

Inovativni trivaljni bencinski motor z izjemno uglajenostjo, štirivaljni bencinski motor in vrstni šestvaljni bencinski motor BMW TwinPower Turbo, večkratni dobitnik nagrade "Engine of the Year/motor leta" – vsi po vrsti postavljajo standarde. Družina motorjev BMW EfficientDynamics se v svoji najnovejši generaciji odlikuje s še večjo varčnostjo, nižjimi emisijami in večjo močjo od svojih predhodnikov.

Da bi povečali učinkovitost in dinamiko, ta inovativni paket, ki pomeni mejnik v strategiji BMW EfficientDynamics, združuje najnovejšo tehnologijo visokotlačnega vbrizgavanja goriva in popolnoma spremenljivo krmiljenje ventilov Valvetronic, vključno z dvojnim VANOS-om z inovativno tehnologijo turbopolnilnika. Rezultat je posebej učinkovit pogonski sistem, ki prepričljivo ponazarja priznano strokovno znanje BMW na področju konstrukcije motorjev.

Preberi več
BMW EfficientDynamics, dizelski motorji BMW TwinPower Turbo

Dizelski motorji BMW TwinPower Turbo.

Dizelski motorji BMW TwinPower Turbo utelešajo sistematično izvajanje načela BMW EfficientDynamics, ki združuje najboljše vrednosti pri varčnosti, izkoristku energije in voznih lastnostih z nizko porabo goriva. O njihovi učinkovitosti in dinamiki ni prav nobenega dvoma. Hkrati trivaljni dizelski motorji BMW TwinPower Turbo, ki nastopajo kot idealni vstopni motorji, inovativni štirivaljni dizelski motorji BMW TwinPower Turbo in še posebej zmogljivi vrstni šestvaljni dizelski motorji BMW TwinPower Turbo opravljajo svoje delo z izjemno nizkimi emisijami in malo trenja. Največji užitek v vožnji je torej zagotovljen. Dizelski agregati z lahko aluminijasto konstrukcijo družine motorjev BMW EfficientDynamics vključujejo turbinsko polnjenje s spremenljivo geometrijo turbinskih lopatic. Za vbrizgavanje goriva pa je odgovorno neposredno visokotlačno vbrizgavanje prek skupnega voda najnovejše generacije.

Preberi več
BMW EfficientDynamics, pogled od blizu na dizelski motor BMW

DIZELSKI MOTORJI BMW: PROGRESIVNI IN UČINKOVITI.

Dizelski motor ni le pomemben gonilnik gospodarstva, temveč je tudi zelo učinkovit pogon. Zahvaljujoč inovativni tehnologiji vbrizga AdBlue se emisije dušika sodobnih dizelskih vozil BMW pomikajo proti nič. Dodatni postopki čiščenja izpušnih plinov se uporabljajo za nadaljnje zniževanje emisij škodljivih snovi. Posledično je dizelski motor učinkovit pogonski sistem, zlasti za voznike, ki redno vozijo na daljše razdalje. Znotraj BMW Group so vse vrste pogona podvržene istočasnemu nadaljnjemu razvoju in izboljšanju.

STVARI, KI JIH MORATE VEDETI O DIZLU.

Ne glede na to, ali govorimo o stroškovni učinkovitosti ali učinkovitosti, obstaja veliko dobrih razlogov, ki podpirajo sodobne dizelske motorje. Vendar pa je še vedno pogosto prisotno pomanjkanje dejstev in zalednih informacij. Oblikujte si lastno mnenje s pregledom informacij glede teme dizelskega pogonskega sistema in emisij škodljivih snovi, ki so navedene tukaj.

Preberi več
  • Dizel in okolje
  • Trdni delci in filtri za delce
  • Kaj točno je CO₂?
  • Kaj pomeni NOx?
  • Standard emisij izpušnih plinov EU
  • Okoljska območja
  • Emisijska nalepka
BMW EfficientDynamics, učinkovita vožnja

UČINKOVITA VOŽNJA Z BMW EFFICIENT DYNAMICS.

BMW EfficientDynamics, inovativne tehnologije BMW EfficientDynamics

INOVATIVNE TEHNOLOGIJE BMW EFFICIENT DYNAMICS.

FAQ – MERILNE METODE ZA PORABO IN EMISIJE.

Vaša vprašanja. Naši odgovori.

  • Kaj je WLTP?
  • Kaj je vozni cikel WLTP?
  • Kaj pomeni WLTP zame?
  • Kaj je RDE?
  • Kaj je EU6?
  • Kaj pomeni selektivna katalitična redukcija (SCR)?
  • Kaj je BluePerformance?
  • Kaj je filter za trdne delce?
  • Kaj pomeni WLTP za električna in hibridna vozila?