BMW iX xDrive60: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 22–17,9; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 562–701
Daleč. Še dlje. Električni doseg. To je tisto, kar določa, kako vsestransko je električno vozilo za vsakodnevno vožnjo. Električna vozila BMW imajo visoke kapacitete baterij, zahvaljujoč uporabi inovativnih tehnologij. Zato so tako trajnostna kot visokozmogljiva. Na primer, BMW i7 eDrive50 in i7 xDrive60 dosegata povsem električni doseg več kot 600 km, izmerjen po ciklu WLTP. Doseg {model.description} pa lahko znaša vse do 701 km. Za njihovo polnjenje je na voljo eno največjih in nenehno rastočih polnilnih omrežij v Evropi. Pametne tehnologije na krovu še dodatno optimizirajo doseg vozila. Poti, ki so optimizirane za polnjenje, pa samodejno prevzamejo načrtovanje postankov za polnjenje na daljših potovanjih.
Električna vozila in primerjava dosegov.


i4 eDrive40 Gran Coupe: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 491–600
i4 M50 xDrive Gran Coupe: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 21,9–17,8; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 416–515
i5 eDrive40 Sedan: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 18–14,7; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 512–626
i5 M60 xDrive Sedan: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 19,5–17,1; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 473–539
i5 eDrive40 Touring: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 494–602
i5 M60 xDrive Touring: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 20,2–17,7; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 454–522
i7 xDrive60 Limuzina: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 22,3–18,5; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 515–624
i7 M70 xDrive Limuzina: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 23,7–20,8; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 490–559
iX1 eDrive20: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 17,1–15,5; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 430–473
iX2 xDrive30: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 418–449
BMW iX xDrive60: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 22–17,9; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 562–701
BMW iX M70 xDrive: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 23,6–20,6; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 518–600
Kako povečati doseg električnega vozila BMW?
Z enostavnim pritiskom gumba ali glasovnim ukazom lahko preklopite električno vozilo BMW v način Efficient Mode. Tehnologije, ki vplivajo na pogon, delujejo učinkovito, medtem ko so funkcije klimatizacije in udobja inteligentno omejene.
Kako izboljšati svoj slog vožnje za večjo učinkovitost?
Pri vozilih z operacijskim sistemom BMW Operating System 8 ali novejšim vam funkcija Efficiency Coach pokaže, kako najbolje pospeševati ali preiti v prosti tek za bolj učinkovito vožnjo. Ko vozite učinkovito, se prikaz moči obarva modro namesto sivo. Doseg, pridobljen z učinkovitim slogom vožnje, je prikazan na informacijskem zaslonu.
Za stranke od strank: elektromobilnost v vsakdanjem življenju.
»Včasih je celo lažje kot voziti avtomobil z motorjem z notranjim zgorevanjem.«
Oglejte si videoposnetek, da izveste, kako so naše stranke polnjenje doma spremenile v svojo rutino. In kako priročno je lahko polnjenje na daljših poteh ter katere nove možnosti so na voljo.
Preklop na največji doseg med vožnjo.
V načinu Efficient Mode funkcija Max Range zagotavlja večjo zanesljivost dosega. Če na primer določene polnilne postaje ne morete uporabiti po načrtu, lahko doseg svojega električnega BMW povečate do 25 %. Z enim pritiskom gumba – in to kar med vožnjo.
Pogonska moč se zmanjša, največja hitrost pa je omejena na 90 km/h. Komfortne storitve, kot sta klimatska naprava ali ogrevanje sedežev, se inteligentno zmanjšajo. Tako se čim več energije usmeri v pogon naprej. Funkcija Max Range je na voljo za številne popolnoma električne modele BMW. Za podrobnejše informacije se obrnite na svojega trgovca z vozili BMW.
Vse o elektromobilnosti.
Pogosta vprašanja.
Več informacij.
Preizkusite model BMW po lastni izbiri.
Bi želeli na lastni koži doživeti, kakšna je vožnja z vašim sanjskim električnim modelom in kakšni so občutki? Enostavno si lahko uredite termin na spletu za testno vožnjo, ko vam najbolj ustreza. Vaš trgovec z vozili BMW bo stopil v stik z vami z vsemi potrebnimi informacijami.
Želite osebno svetovanje?
Za dodatna vprašanja, več informacij ali ponudbo se obrnite na trgovca z vozili BMW v svoji bližini. Naša ekipa servisnih strokovnjakov BMW vam bo z veseljem svetovala po telefonu ali osebno.
Podpora za stranke BMW.
Podpora za stranke BMW je na voljo, da vam pomaga pri vseh vprašanjih v zvezi z BMW. Dobili boste odgovore na vsa svoja vprašanja, ne glede na to, ali ste že voznik BMW ali pa šele načrtujete nakup novega BMW.
Poraba in emisije CO₂.
i4 eDrive40 Gran Coupe: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 491–600
i4 M50 xDrive Gran Coupe: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 21,9–17,8; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 416–515
i5 eDrive40 Sedan: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 18–14,7; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 512–626
i5 M60 xDrive Sedan: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 19,5–17,1; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 473–539
i5 eDrive40 Touring: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 494–602
i5 M60 xDrive Touring: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 20,2–17,7; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 454–522
i7 xDrive60 Limuzina: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 22,3–18,5; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 515–624
i7 M70 xDrive Limuzina: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 23,7–20,8; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 490–559
iX1 eDrive20: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 17,1–15,5; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 430–473
iX2 xDrive30: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 418–449
BMW iX xDrive60: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 22–17,9; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 562–701
BMW iX M70 xDrive: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 23,6–20,6; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 518–600
[1] Uradni podatki o porabi goriva, emisijah CO₂, porabi električne energije in električnem dosegu so bili določeni v skladu s predpisanim merilnim postopkom in ustrezajo Uredbi (ES) 715/2007 v različici, ki je veljala v času homologacije. Pri dosegu podatki, določeni v skladu z WLTP, upoštevajo kakršno koli dodatno opremo (ki je v tem primeru na voljo na nemškem trgu). Pri vozilih, ki so bila na novo homologirana od 1. januarja 2021, obstajajo le uradni podatki po WLTP. Poleg tega se vrednosti NEDC z Uredbo ES 2022/195 črtajo iz potrdil o skladnosti s 1. januarjem 2023. Za več informacij o merilnih postopkih NEDC in WLTP obiščite www.bmw.si/emisije.
Vse dodatne informacije o uradni porabi goriva in uradnih specifičnih emisijah CO₂ za nove osebne avtomobile najdete v »Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO₂ in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov«, ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in na www.bmw.si/emisije.
[2] Doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti od osebnega sloga vožnje, značilnosti poti, zunanje temperature, ogrevanja/klimatizacije in predkondicioniranja.
[3] Zmogljivost polnjenja je odvisna od napolnjenosti, temperature okolice, posameznega profila vožnje in uporabe pomožnih porabnikov električne energije. Prikazani dosegi temeljijo na merilnem postopku WLTP. Časi polnjenja veljajo za temperaturo okolice 23 stopinj Celzija po predhodni vožnji in se lahko razlikuje glede na način uporabe.
[4] Dopolnjen doseg v kilometrih po 10 minutah polnjenja z visoko močjo je bil določen v skladu s standardom DIN70080 v ciklu WLTP. Na doseg vplivajo oprema vozila, individualni slog vožnje, zunanja temperatura, stanje napolnjenosti in uporaba dodatnih električnih porabnikov.