BMW iX3: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 18,0–17,6 Električni doseg (po WLTP) v km[2]: 461–471
Stroškovne prednosti električnih vozil.
Električna vozila že dolgo niso več le naložba v prihodnost. Danes že ponujajo širok spekter prednosti, ki z vsako novo generacijo modelov postajajo vse bolj prepričljive. Nakup električnega vozila je dražji kot nakup primerljivo velikega vozila z motorjem na notranje zgorevanje. Vendar pa so skupni stroški lastništva v celotni življenjski dobi nižji.
Lizing, financiranje, storitve in zavarovanje.
Vaš novi popolnoma električni BMW je na dosegu roke. Razširite svojo prilagojeno ponudbo za lizing ali financiranje z dodatnimi ugodnimi storitvami in zavarovanjem v enem paketu.
Vse vključeno. Preprosto pametno. BMW Financial Services
Vsakodnevne prednosti električnih vozil.
Z električnim vozilom BMW postaja mobilnost vse enostavnejša, zlasti v mestih. Vozni pasovi za avtobuse so pogosto dostopni tudi za zasebna električna vozila. Tudi parkirnine so običajno znižane ali celo oproščene.
Baterije z impresivno življenjsko dobo.
Baterije za električna vozila so bile razvite z največjo skrbnostjo. Vozniki lahko pozitivno vplivajo na življenjsko dobo baterije električnega vozila s prilagajanjem svoje vožnje, med drugim z vzdrževanjem priporočenega stanja napolnjenosti med 10 in 80 %. Inteligentno upravljanje temperature pa prilagaja baterijo optimalni delovni temperaturi in preprečuje pregrevanje.
Brezplačna vožnja v tako imenovanih »nizkoemisijskih conah«.
Le vozila, ki ustrezajo določenim emisijskim standardom, smejo voziti v »nizkoemisijskih conah«. Popolnoma električni modeli BMW lahko brezplačno vozijo v teh conah, če izpolnjujejo ustrezne zahteve. Nemški Zakon o električni mobilnosti pa določa tudi posebna dovoljenja za vožnjo v prepovedanih in prometno umirjenih območjih z visoko kakovostjo bivanja.
Vpliv električnih vozil na okolje.
Prednosti regenerativnega zaviranja pri električnih vozilih.
Regenerativno zaviranje, znano tudi kot rekuperacija ali obnovitev energije, omogoča pretvorbo kinetične energije v električno energijo med zaviranjem vozila. Doseg električnega vozila je odvisen od načina vožnje in profila poti. Dodatna prednost je manj onesnaževanja, ki ga povzroča obraba zavornih delcev.
i5 M60 xDrive Limuzina: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 20,5–18,2; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 457–516
Izboljšana učinkovitost.
Učinkovitost vozila označuje delež dobavljene energije, ki se dejansko uporablja za pogon vozila naprej. Če upoštevamo predpisani cikel vožnje EU (WLTP) ter izgube, ki nastanejo med polnjenjem in praznjenjem baterije, znaša učinkovitost trenutne generacije električnih pogonskih sistemov BMW približno 75 %.
Približno 75 % energije, ki jo napolnite, se pri vožnji električnega vozila BMW dejansko uporabi za pogon vozila. Pri vozilih z motorji z notranjim zgorevanjem je učinkovitost v primerljivih pogojih približno 33 %. Izgube učinkovitosti pri motorjih z notranjim zgorevanjem so posledica odvečne toplote.
Širok nabor modelov električnih vozil BMW.
i4 eDrive40 Gran Coupe: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 491–600
i4 M50 xDrive Gran Coupe: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 21,9–17,8; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 416–515
i5 eDrive40 Limuzina: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 18,8–16; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 499–579
i5 M60 xDrive Limuzina: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 20,5–18,2; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 457–516
BMW i5 eDrive40 Touring: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 19,2–16,5; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 483–560
BMW i5 M60 xDrive Touring: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 20,8–18,3; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 445–506
i7 xDrive60 Limuzina: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 20,4–18,5; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 571–624
i7 M70 xDrive Limuzina: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 23,7–20,8; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 490–559
iX1 eDrive20: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 17,2–15,4; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 430–474
iX2 xDrive30: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 417–449
iX xDrive40: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 21,4–19,4; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 403–435
iX M60: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 24,7–21,9; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 500–565
Vprašanja in odgovori o prednostih električnih vozil.
Vse o elektromobilnosti.
Poraba in emisije CO₂.
i4 eDrive40 Gran Coupe: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 491–600
i4 M50 xDrive Gran Coupe: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 21,9–17,8; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 416–515
i5 eDrive40 Limuzina: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 18,8–16; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 499–579
i5 M60 xDrive Limuzina: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 20,5–18,2; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 457–516
BMW i5 eDrive40 Touring: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 19,2–16,5; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 483–560
BMW i5 M60 xDrive Touring: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 20,8–18,3; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 445–506
i7 xDrive60 Limuzina: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 20,4–18,5; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 571–624
i7 M70 xDrive Limuzina: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 23,7–20,8; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 490–559
iX1 eDrive20: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 17,2–15,4; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 430–474
iX2 xDrive30: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 417–449
iX xDrive40: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 21,4–19,4; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 403–435
iX M60: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 24,7–21,9; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 500–565
[1] Uradni podatki o porabi goriva, emisijah CO₂, porabi električne energije in dosegu z električnim pogonom so bili določeni v skladu s predpisanim merilnim postopkom in ustrezajo Uredbi (ES) št. 715/2007 v različici, ki je veljala v času homologacije. Pri dosegu podatki, določeni v skladu z WLTP, upoštevajo kakršno koli dodatno opremo (ki je v tem primeru na voljo na nemškem trgu). Pri vozilih, ki so bila na novo homologirana od 1. januarja 2021, obstajajo le uradni podatki po WLTP. Poleg tega se vrednosti NEDC z Uredbo ES 2022/195 črtajo iz potrdil o skladnosti s 1. januarjem 2023. Za več informacij o merilnih postopkih NEDC in WLTP obiščite www.bmw.si/emisije.
Vse dodatne informacije o uradni porabi goriva in uradnih specifičnih emisijah CO₂ za nove osebne avtomobile najdete v »Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO₂ in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov«, ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in na www.bmw.si/emisije.
[2] Doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti od osebnega sloga vožnje, značilnosti poti, zunanje temperature, ogrevanja/klimatizacije in predkondicioniranja.
[3] Zmogljivost polnjenja je odvisna od napolnjenosti, temperature okolice, posameznega profila vožnje in uporabe pomožnih porabnikov električne energije. Prikazani dosegi temeljijo na merilnem postopku WLTP. Časi polnjenja veljajo za temperaturo okolice 23 stopinj Celzija po predhodni vožnji in se lahko razlikuje glede na način uporabe.
[4] Dopolnjen doseg v kilometrih po 10 minutah polnjenja z visoko močjo je bil določen v skladu s standardom DIN70080 v ciklu WLTP. Na doseg vplivajo oprema vozila, individualni slog vožnje, zunanja temperatura, stanje napolnjenosti in uporaba dodatnih električnih porabnikov.
Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje.
Emisije iz prometa onesnažujejo zunanji zrak in pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.