Naše orodje za upravljanje vašega dovoljenja za uporabo piškotkov začasno ni na voljo. Zato lahko manjkajo nekatere funkcije, ki potrebujejo vaše soglasje za uporabo piškotkov.
BMW EFFICIENT DYNAMICS: INOVATIVNE TEHNOLOGIJE.
BMW EfficientDynamics: tehnologija prihodnosti je zdaj na voljo serijsko.
V svojih vozilih se družba BMW trudi doseči največjo dinamiko z najmanjšo porabo. Za doseganje tega so bile številne inovativne tehnologije uporabljene pri karoseriji, menjalniškem sklopu in asistenčnih sistemih za voznika, ki povečujejo učinkovitost in nižajo porabo. Izvedite več o lahki konstrukciji, aerodinamičnih ukrepih in konceptih učinkovite vožnje BMW.
V svojih vozilih se družba BMW trudi doseči največjo dinamiko z najmanjšo porabo. Za doseganje tega so bile številne inovativne tehnologije uporabljene pri karoseriji, menjalniškem sklopu in asistenčnih sistemih za voznika, ki povečujejo učinkovitost in nižajo porabo. Izvedite več o lahki konstrukciji, aerodinamičnih ukrepih in konceptih učinkovite vožnje BMW.
BMW EFFICIENT LIGHTWEIGHT – INTELIGENTNA LAHKA KONSTRUKCIJA BMW.
BMW EfficientLightweight je čudovit primer, kako se lahko učinkovita in dinamična vožnja odlično kombinirata. Zahvaljujoč uporabi posebej lahkih in togih materialov, kot so karbonska vlakna pri potniški celici, aluminij za podvozje, jekla visoke trdnosti pri karoseriji ali ultra sodobne magnezijeve zlitine pri konstrukciji motorja, se znatno zmanjša poraba goriva, hkrati pa se izboljšajo vozne lastnosti in dinamika.
BMW i je s prvo serijsko proizvedeno potniško celico iz karbonskih vlaken korenito posegel v avtomobilsko industrijo in postavil nove standarde za BMW na področju lahke konstrukcije. Zaradi visoke trdnosti material ponuja potnikom najboljšo možno zaščito v primeru nesreč, vendar je še vedno dovolj lahek, da uravnoteži dodatno maso visokonapetostne baterije. Rezultat tega je večja varnost v kombinaciji z velikodušno in udobno stopnjo prostornosti, ki hkrati prihrani pri masi in s tem še povečuje dinamiko.
BMW i3 je prvo vozilo, pri katerem je bil visokotehnološki material iz karbonskih vlaken uporabljen za množično proizvodnjo. Uporaba karbona je bila dolgo časa omejena, saj ga je bilo treba proizvajati ročno. Ker pa BMW Group danes sam proizvaja karbonska vlakna in plošče iz karbonskih vlaken, je množična proizvodnja iz visokotehnološkega materiala zanj nova realnost.
AERODINAMIKA.
Aerodinamični ukrepi za izboljšanje učinkovitosti BMW EfficientDynamics.
Dobre ideje niso nujno vedno zapletene: zahvaljujoč ciljno usmerjenim aerodinamičnim ukrepom, kot so krmiljenje zračnih loput in zračna zavesa v podaljšanem sprednjem odbijaču, aluminijasta platišča Air Performance ali bočna reža za zrak za prednjima blatnikoma, lahko vaš BMW doseže optimiziran količnik zračnega upora. K temu prištejmo še aerodinamično optimizirano podvozje in izboljšana sorazmerja vozila, ki jih opredeljuje aerodinamičen genski zapis. Vse to pozitivno vpliva na učinkovitost in stabilnost vožnje, hkrati pa zmanjšuje raven hrupa v potniški kabini.
Platišča Air Performance.
Enostaven boj z vetrom: aerodinamično izboljšana platišča optimizirane mase z vložki zagotavljajo optimalno usmerjanje zraka vzdolž boka vašega BMW in tako izboljšajo aerodinamiko vozila.
Ledvička Active Air Stream.
Ledvička Active Air Stream dobro ve, kdaj motor, zavore in druge komponente potrebujejo zrak za hlajenje in samodejno odpre odprtine za zrak. Če nadaljnji dotok zraka ni več potreben, jih znova zapre. To izboljšuje aerodinamiko in zmanjšuje porabo goriva.
Zračna zavesa.
Vi imate nadzor nad svojim vozilom, zračna zavesa pa nadzoruje zračni tok. To je zato, ker zmanjšuje zračni upor karoserije na presenetljivo preprost, a hkrati zelo učinkovit način. Njeni zoženi kanali pospešijo pretok zraka in ga usmerjajo mimo koles. Ukrep učinkovito zmanjšuje vrtinčenje zraka v blatnikih in zračni upor karoserije kot tudi porabo goriva in emisije CO2.
KONCEPTI POGONA BMW.
V prihodnost usmerjeni pogonski sistemi za največjo učinkovitost.
BMW se pri razvoju svojih vozil stalno opira na nove in inovativne koncepte pogona. Raziščite učinkovite možnosti pogona, kot je priključni hibrid, eDrive, pogon na vodikove gorivne celice ali nova 48-voltna blaga hibridna tehnologija.
48-VOLTNA BLAGA HIBRIDNA TEHNOLOGIJA BMW.
Elektromotor, ki podpira motor z notranjim zgorevanjem, zagotavlja večjo učinkovitost in dinamiko.
Blagi hibrid je posebna oblika hibridnega pogonskega sistema. Svojega elektromotorja ne uporablja kot samostojni pogon, ampak ga vklopi poleg motorja z notranjim zgorevanjem glede na razmere. To zmanjšuje porabo in povečuje doseg. Električni pogon hkrati podpira motor z notranjim zgorevanjem z zagotavljanjem dodatne moči. Pri blagih hibridih se baterija med vožnjo ponovno polni izključno pri zaviranju s pomočjo rekuperacije.
PRIKLJUČNI HIBRID BMW.
Učinkovita kombinacija motorja z notranjim zgorevanjem in elektromotorja.
Vozila BMW s hibridnim pogonom, znana tudi kot priključni hibridi, imajo dva pogonska sistema: motor z notranjim zgorevanjem in elektromotor. V povezavi z najsodobnejšimi litij-ionskimi baterijami visoke zmogljivosti to ne pomeni le povečanja dosega, ampak tudi moči in dinamike. Baterijo lahko polnite na običajnih gospodinjskih vtičnicah in polnilnih postajah kot tudi s pomočjo regeneracije zavorne energije. Med postopkom, imenovanim rekuperacija, se kinetična energija vozila med zaviranjem pretvarja nazaj v električno energijo, sistem pa z njo napaja baterijo.
ELEKTRIČNI POGON BMW.
Popolnoma električna vozila eDrive – za največji doseg in učinkovitost.
Napredna električna vozila BMW eDrive poganja izključno električna energija. Koncept popolnoma električnega pogona deluje brez motorja z notranjim izgorevanjem, zato za pogon vozila ne potrebuje fosilnega goriva. Posledično električni avtomobili BMW med dejansko vožnjo ne proizvajajo nobenih emisij. Potrebna električna energija je shranjena v bateriji, ki določa električni doseg. Polnite jo lahko na običajni gospodinjski vtičnici, zasebni stenski polnilni postaji (BMW Wallbox) ali javnih polnilnih postajah.
POGON NA VODIKOVE GORIVNE CELICE BMW.
Vozila s pogonom na vodikove gorivne celice: prihodnost neomejene mobilnosti brez emisij.
Po štirih letih razvoja prvi modeli BMW iX5 Hydrogen, ki delujejo na vodikov pogon, zapuščajo tovarno in se podajajo na ceste. Avtomobile na vodik poganja elektromotor, zato jih tudi uvrščamo med električne avtomobile. Glavna razlika v primerjavi z drugimi električnimi vozili: vozilo na vodikov pogon samo proizvajajo električno energijo in se ne napaja prek vgrajene baterije, ki jo je treba napolniti na zunanjem viru energije. Namesto tega imajo vozila na vodikov pogon lastno učinkovito električno centralo neposredno na krovu v obliki gorivnih celic, ki proizvajajo čisto električno energijo iz vodika in kisika. Tehnologija vodikove gorivne celice zagotavlja hitro polnjenje, obenem pa omogoča vse prednosti električne vožnje z odličnim pospeškom, ničelnimi emisijami ter tekočo in tiho vožnjo.