330e xDrive Touring[1][2]: Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 1,1–1; emisije CO₂, kombinirani WLTP v g/km: 24–23; poraba energije kombinirana po WLTP v kWh/100 km: 23,5–22,9; e-domet, WLTP v km: 88–91
[1] Doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti od osebnega sloga vožnje, značilnosti poti, zunanje temperature, ogrevanja/klimatizacije in predkondicioniranja.
[2] Za priključni hibrid: utežena, kombinirana poraba (EC AC Charge Weighted).
UŽITEK V VOŽNJI.
Nov priključni hibrid 330e xDrive Touring kombinira raznolik hibridni pogon s prostorno notranjostjo modela Touring. Vozite brez emisij na krajših poteh s povsem električnim dosegom 88–91 km[1] (WLTP). Zunanjost in njegova aerodinamična zasnova poudarjata športno stran vašega BMW. Zahvaljujoč prostornemu prtljažniku je na voljo dovolj prostora za vsako dogodivščino. Pametni asistenčni sistemi za voznika naredijo vožnjo varnejšo, sodobna oprema pa naredi daljše poti udobnejše. Odkrijte vse modelne različice novega priključnega hibrida BMW serije 3 Touring, njegove možnosti opreme in tehnične podatke, pa tudi številne možnosti lizinga in financiranja.
TEHNIČNI PODATKI
RAZLIČICE.
- Modeli
- Bencinski motor • Dizelski motor
- Priključni hibrid
- M modeli
Moč[3][4][5] | 215 kW (292 KM) |
---|---|
0–100 km/h | 6.0 s |
Najv. hitrost | 225 km/h |
Elektr. Doseg (do)[1] | 88–91 km |
330e xDrive Touring[1][2]: Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 1,1–1; emisije CO₂, v kombiniran WLTP v g/km: 24–23; poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 23,5–22,9; električni doseg, WLTP v km: 88–91
[1] Doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti od osebnega sloga vožnje, značilnosti poti, zunanje temperature, ogrevanja/klimatizacije in predkondicioniranja.
[2] Za priključni hibrid: utežena, kombinirana poraba (EC AC Charge Weighted).
[3] Za priključni hibrid: Podatki o električnem pogonu so odvisni od napolnjenosti baterije.
[4] Za priključne hibride: Pri temperaturah pod lediščem je popolnoma električni pogonski sistem na voljo šele po nekaj kilometrih vožnje, ko se baterija segreje na delovno temperaturo.
[5] Kombinacija pogona z motorjem z notranjim zgorevanjem 135 kW in električnega pogona 80 kW. Podatki o električnem pogonu so odvisni od napolnjenosti baterije.
VAŠ NOVI PRIKLJUČNI HIBRID BMW SERIJE 3 TOURING.
DOSEG IN POLNJENJE
MOŽNOSTI POLNJENJA. ENOSTAVNO IN PRIROČNO.
OBLIKA
OBLIKA NOTRANJOSTI.
VELIKO PROSTORA ZA VAŠE NAČRTE.
Lahko ste povsem prilagodljivi pri vsakodnevni vožnji in na daljših poteh s prtljažnikom s prostornino 410–1.420 litrov. Na ta način vozilo nudi dovolj prostora za vse vaše nakupe in prtljago. Enostavno zložite zadnjo klop za še več prostora za shranjevanje.
ZUNANJA ZASNOVA.
TEHNOLOGIJE
POVEZANI ZA VEČ UŽITKA V VOŽNJI.
INTELIGENTNO OB VAŠI STRANI.
VOZNA DINAMIKA
ZDRUŽUJE UŽITEK V VOŽNJI IN UDOBJE.
FINANCIRANJE IN SERVISNE STORITVE
VAŠ NOVI PRIKLJUČNI HIBRID BMW SERIJE 3 TOURING.
Naj gre za financiranje ali lizing – vsaka naša ponudba je individualno prilagojena vašim potrebam in željam.
Vse skupaj. Enostavno pametno. BMW Financial Services
SVETOVANJE IN SERVISNE STORITVE
PROAKTIVNA PODPORA V NOVEM PRIKLJUČNEM HIBRIDU BMW SERIJE 3 TOURING.
Servis, ko ga potrebujete.
POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA O PRIKLJUČNEM HIBRIDU BMW SERIJE 3 TOURING.
Poraba goriva in emisije CO₂.
330e xDrive Touring[1][2]: Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 1,1–1; emisije CO₂, kombinirani WLTP v g/km: 24–23; poraba energije kombinirana po WLTP v kWh/100 km: 23,5–22,9; e-domet, WLTP v km: 88–91
[1] Doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti od osebnega sloga vožnje, značilnosti poti, zunanje temperature, ogrevanja/klimatizacije in predkondicioniranja.
[2] Za priključni hibrid: utežena, kombinirana poraba (EC AC Charge Weighted).
[3] Za priključni hibrid: Podatki o električnem pogonu so odvisni od napolnjenosti baterije.
[4] Za priključne hibride: Pri temperaturah pod lediščem je popolnoma električni pogonski sistem na voljo šele po nekaj kilometrih vožnje, ko se baterija segreje na delovno temperaturo.
[5] Kombinacija pogona z motorjem z notranjim zgorevanjem 135 kW in električnega pogona 80 kW. Podatki o električnem pogonu so odvisni od napolnjenosti baterije.
[6] Zmogljivost polnjenja je odvisna od napolnjenosti, temperature okolice, posameznega profila vožnje in uporabe pomožnih porabnikov električne energije. Prikazani dosegi temeljijo na merilnem postopku WLTP. Časi polnjenja veljajo za temperaturo okolice 23 stopinj Celzija po predhodni vožnji in se lahko razlikuje glede na način uporabe.
Podatki o zmogljivosti bencinskih motorjev veljajo za vozila, ki uporabljajo gorivo z oktanskim številom 98 (ROŠ). Podatki o porabi goriva veljajo za vozila, ki uporabljajo referenčna goriva v skladu z Uredbo EU 715/2007. Dovoljena je tudi uporaba neosvinčenega bencina z oktanskim številom 91 (ROŠ) z največjim deležem etanola 10 odstotkov (E10). BMW priporoča gorivo z oktanskim številom 95 (ROŠ). Za visokozmogljive avtomobile BMW priporoča gorivo z oktanskim številom 98 (ROŠ).
Uradni podatki o porabi goriva, emisijah CO₂, porabi električne energije in električnem dosegu so bili določeni v skladu s predpisanim merilnim postopkom in ustrezajo Uredbi (ES) št. 715/2007 v različici, ki je veljala v času homologacije. Pri dosegu podatki, določeni v skladu z WLTP, upoštevajo kakršno koli dodatno opremo (ki je v tem primeru na voljo na nemškem trgu). Pri vozilih, ki so bila na novo homologirana od 1. januarja 2021, obstajajo le uradni podatki po WLTP. Poleg tega se vrednosti NEDC z Uredbo ES 2022/195 črtajo iz potrdil o skladnosti s 1. januarjem 2023. Za več informacij o merilnih postopkih NEDC in WLTP obiščite www.bmw.si/emisije.
Vse dodatne informacije o uradni porabi goriva in uradnih specifičnih emisijah CO₂ za nove osebne avtomobile najdete v "Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO₂ in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov", ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in na www.bmw.si/emisije.
Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje.
Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.