Naše orodje za upravljanje vašega dovoljenja za uporabo piškotkov začasno ni na voljo. Zato lahko manjkajo nekatere funkcije, ki potrebujejo vaše soglasje za uporabo piškotkov.
MOJ UM JE POLN IDEJ, NE OBVEZNOSTI.
#WHATEVERHAPPENS. BMW TELESERVICES.
Z BMW Teleservices vam nudimo največjo varnost in udobje, ko gre za vprašanje servisa. Od manjših vzdrževalnih del do hitre pomoči v primeru nezgode in okvare. Zaradi BMW Teleservices in BMW ConnectedDrive vam ni potrebno veliko storiti, da bi vedno dobili pravo podporo ob pravem času. Vaš BMW samodejno prepozna potrebo in posreduje vse ustrezne podatke o vozilu našim strokovnjakom. To pa zagotavlja, da se v ozadju ves čas izvajajo ustrezni ukrepi.
BMW TELESERVICES: BREZPLAČNO Z BMW CONNECTED DRIVE.
Ali imate BMW ConnectedDrive ali funkcijo klica v sili? Če je tako, lahko brezplačno uporabljate BMW Teleservices. Izpolnite tri korake, da bo izbrani servisni partner lahko upravljal vaše termine vzdrževanja.
Tako boste v celoti izkusili Teleservices:
- Registrirajte se na portalu BMW ConnectedDrive ali v aplikaciji My BMW.
- Povežite vozilo s svojim računom.
- Izberite servisnega partnerja BMW neposredno na portalu BMW ConnectedDrive, v aplikaciji My BMW ali na zaslonu iDrive v vozilu v razdelku MOBILNA ASISTENCA BMW > SERVISNI PARTNER.
KLIC BMW TELESERVICE.
Ko je potrebno vzdrževanje ali v primeru okvare, klic BMW Teleservice vam in izbranemu servisnemu partnerju posreduje vse pomembne informacije o vozilu. Še preden servisni partner naveže stik z vami, da se skupaj dogovorite za termin, je že seznanjen s stanjem vašega vozila in lahko vnaprej naroči nadomestne dele, da bo popolnoma pripravljen na posebne zahteve vašega vozila. S tem se skrajša tudi čakanje med terminom.
Sistem pravočasno prepozna potrebo po nenačrtovanih vzdrževalnih delih, kot na primer v primeru obrabljenih zavornih oblog. Izmenjujejo se potrebne informacije, tako da je kakršne koli pomanjkljivosti mogoče hitro odpraviti. Nič več vam ni treba skrbeti, saj vaš BMW ohranja brezhibno stanje.
Da bi izbrani servisni partner navezal stik z vami in uredil servisni termin, lahko sproži in prikliče trenutne podatke o klicu BMW Teleservice vašega vozila ter pošlje sporočila, kot je npr. opomnik za termin, v vaše vozilo.
Vaše prednosti na kratko.
Izkoristite prednosti večjega udobja in učinkovitosti:
- Samodejno zaznavanje zahtev za vzdrževalna dela
- Neposredni prenos podatkov v zvezi s servisom na BMW
- Izbrani servisni partner lahko dostopa do servisnega termina
- Samodejni opomnik za servisne termine
- Optimalno pripravljeno in učinkovitejše vzdrževanje
- Krajši obiski v servisni delavnici
Funkcije podrobneje
Senzorji CBS (Condition Based Service) ves čas spremljajo ravni tekočin, kot je npr. motorno olje, ali obrabo sestavnih delov, kot so npr. zavorne obloge. Če je potreben servisni termin, vaš BMW samodejno posreduje vse podatke v zvezi s servisom na BMW. Če ste na portalu ConnectedDrive izbrali svojega servisnega partnerja, vas bo poklical, da se dogovorite za servisni termin. Zaradi točnosti posredovanih podatkov se lahko servisni partner popolnoma pripravi na servisni termin, tako da bo imel na zalogi vse potrebne sestavne in nadomestne dele. To pa pomeni tudi, da se bo vozilo v servisni delavnici zadržalo kar najkrajši čas. Pozabite na nefleksibilne servisne intervale. Servisno delavnico boste obiskali le, ko je potrebno.
KLIC V PRIMERU OKVARE BMW.
V primeru neljubih dogodkov vam bomo pomagali na najboljši mogoči način. Na pomoč na cesti BMW se lahko obrnete neposredno iz vozila, tako da prek iDrive v meniju BMW ConnectedDrive izberete opcijo mobilne asistence BMW. Vsi pomembni podatki o stanju vozila in vašem trenutnem položaju bodo takoj posredovani mobilni asistenci in vzpostavljena bo glasovna povezava. Strokovnjaki lahko manjše nepravilnosti odpravijo na daljavo ali pa na prizorišče okvare napotijo mobilno enoto.
Na podlagi danega soglasja se lahko vozila z iDrive najnovejše generacije odzovejo na zahtevo glede potrebnih podatkov in omogočijo njihov prenos na daljavo. To pomeni, da lahko referent/-ka v klicnem centru za pomoč na cesti pridobi podatke o vozilu tudi v primeru, če ste vzpostavili stik po telefonu.
Postopek pomoči na cesti pa lahko sprožite tudi z aplikacijo My BMW. Tudi v tem primeru bo referent/-ka dežurne telefonske številke za pomoč uporabnikom prejel/a vse potrebne informacije, da vam zagotovi najboljšo možno podporo.
Vaše prednosti na kratko.
Ko se pojavi okvara ali nepravilno delovanje, se lahko zanesete na naše strokovno znanje, ki vam bo pomagalo pri diagnosticiranju težav:
- Hitra in natančna diagnoza na daljavo
- Vzdrževanje na daljavo in odprava določenih nepravilnosti
- Strokovna pomoč kadar koli in povsod
- Optimalno pripravljeno vzdrževanje, če je potrebno
Funkcije podrobneje
V primeru okvare ali nepravilnega delovanja vašega BMW-ja v meniju iDrive preprosto izberite BMW ConnectedDrive in funkcijo Mobile Care. S pritiskom gumba lahko posredujete trenutne podatke o vozilu našim strokovnjakom Mobile Care, da jih ocenijo. Ti bodo na daljavo diagnosticirali vaš BMW, kot bi bil v servisni delavnici. S samodejno glasovno povezavo vas nato obvestijo o stanju vozila in naslednjih korakih. Pogosto je nekatere nepravilnosti mogoče odpraviti že na daljavo. Če vzdrževanje na daljavo ni mogoče, bo na prizorišče takoj poslano servisno vozilo Mobile Care ali pa boste napoteni do najbližjega servisnega partnerja BMW. Slednji bo pravočasno prejel podatke o vozilu, kar pomeni, da bo optimalno pripravljen za servis vašega vozila.
KLIC V PRIMERU NEZGODE BMW.
Inovativni klic v primeru nezgode ponuja strokovno podporo ob manjših nesrečah, pri katerih se zračna blazina ne sproži. Vendar senzorji še vedno omogočajo, da vaše vozilo zazna škodo in vas o tem obvesti tako, da na zaslonu iDrive prikaže obvestilo z opozorilom. Vse, kar morate storiti, je pritisniti gumb in strokovnjaki v klicnem centru za pomoč v primeru nezgode bodo na voljo, da vam ponudijo strokovno pomoč. Če je vaše vozilo še vedno primerno za nadaljevanje vožnje, vam bodo z veseljem rezervirali termin pri najbližjem servisnem partnerju. V nasprotnem primeru pa bodo za vas organizirali vlečno službo.
Vaše prednosti na kratko.
- Samodejno zaznavanje nezgode
- Do pomoči z enim klikom
- Samodejni prenos lokacije
- Takojšnja podpora s strani BMW
- Brezplačna vlečna služba
- Servisni termin pri pooblaščenem/odobrenem servisnem partnerju BMW
Zahteve
- Opcije SA6AE, SA6AK in SA6AC od datuma začetka proizvodnje 07/2017. Opcije opreme se lahko razlikujejo glede na trg in model vozila.
- Zaradi tehničnih razlogov vsake nezgode ni mogoče zaznati samodejno. V takih izjemnih primerih lahko klic v primeru nezgode BMW Teleservice sprožite ročno.
- Opcije SA6AE, SA6AK in SA6AC od datuma začetka proizvodnje 07/2017. Opcije opreme se lahko razlikujejo glede na trg in model vozila.
UPRAVLJANJE SERVISNEGA PARTNERJA.
S funkcijo upravljanja servisnega partnerja lahko izberete prednostnega servisnega partnerja, ki bo sprejemal klice Teleservice iz vašega vozila. Trenutno dodeljenega servisnega partnerja lahko kadarkoli preverite in spremenite v meniju vozila, na portalu za stranke ConnectedDrive ali prek aplikacije My BMW. Da bi zagotovili brezhibno delovanje storitve Teleservices, lahko BMW popravi manjkajočo ali očitno nepravilno dodelitev servisnega partnerja.
BMW TELESERVICES: NAČINI UPORABE.
Kako uporabljati BMW Teleservices?
Kako deluje pomoč v primeru nezgode in okvare BMW?
Kako izbrati servisnega partnerja BMW?