Naše orodje za upravljanje vašega dovoljenja za uporabo piškotkov začasno ni na voljo. Zato lahko manjkajo nekatere funkcije, ki potrebujejo vaše soglasje za uporabo piškotkov.
INFORMACIJE ZA VPOKLIC VOZIL BMW.
Izboljšava serije ali vpoklic vozil je ukrep, ki nadzoruje konstrukcijska in proizvodna odstopanja, ki lahko ogrožajo varno delovanje in kvaliteto vašega vozila. Čutimo se odgovorni za kvaliteto in varnost naših vozil. S tem razlogom smo vzpostavili iskalno funkcijo, ki vam lahko pomaga ugotoviti ali je tak ukrep potreben tudi za vaše vozilo. V tem primeru vam bodo BMWin MINIpooblaščeni partnerji z veseljem pomagali, brez dodatnih stroškov za vas.
Izboljšava serije ali vpoklic vozil je ukrep, ki nadzoruje konstrukcijska in proizvodna odstopanja, ki lahko ogrožajo varno delovanje in kvaliteto vašega vozila. Čutimo se odgovorni za kvaliteto in varnost naših vozil. S tem razlogom smo vzpostavili iskalno funkcijo, ki vam lahko pomaga ugotoviti ali je tak ukrep potreben tudi za vaše vozilo. V tem primeru vam bodo BMWin MINIpooblaščeni partnerji z veseljem pomagali, brez dodatnih stroškov za vas.
POGOSTA VPRAŠANJA.
Kaj je številka šasije (VIN)?
Vsako vozilo ima svojo posebno 17-mestno identifikacijsko številko vozila.
Kje lahko najdem 17-mestno številko šasije (VIN)?
1. Na vozilu:
- armaturna plošča
- okvir vrat
- motorni prostor
- rezervno kolo
2. Tipska tablica
3. Potrdilo o registraciji 1.del
4. Potrdilo o registraciji 2.del
5. Zavarovalna polica
6. Servisna dokumentacija
Kdo plača servis oz. stroške popravila?
Vsi stroški tehničnih akcij in vpoklicev vozil so kriti s strani BMW.
V primeru, da je vaše vozilo del tehnične akcije ali vpoklica, lahko svoj termin rezervirate prek spleta ali poiščite najbližjega servisnega partnerja BMW.
V primeru vprašanj se obrnite na servisnega partnerja BMW.