TRENUTNI MODELI BMW SERIJE i.
Pridružite se nam na potovanju skozi zgodovino električnih avtomobilov BMW. Od leta 2010 podznamka BMW i razvija avtomobile s popolnoma električnimi in delno električnimi pogoni. Hkrati pa razvijajo tudi nov celostni pristop k avtomobilski proizvodnji in trajnosti. Odkrijte modele BMW serije i.
- 485 (659) kW (KM)
- 0–100 v 3.7 sek
BMW i7 M70 xDrive Limuzina.
Cena od: € 175.050
BMW i7 M70 xDrive[1]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 23,7–20,8; Električni doseg (po WLTP) v km: 490–559
- do 400 (544) kW (KM)
- 0–100 v 4.7 sek
BMW i7 Limuzina.
Cena od: € 114.150
- 442 (601) kW (KM)
- 0–100 v 3.8 sek
BMW i5 M60 xDrive Limuzina.
Cena od: € 102.000
BMW i5 M60 xDrive[1]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 20,5–18,2 Električni doseg (po WLTP) v km: 457–516
- do 250 (340) kW (KM)
- 0–100 v 6.0 sek
BMW i5 Limuzina.
Cena od: € 71.850
- do 250 (340) kW (KM)
- 0–100 v 5.6 sek
BMW i4.
Cena od: € 53.450
- do 400 (544) kW (KM)
- 0–100 v 3.9 sek
BMW i4 M50 Gran Coupé.
Cena od: € 73.000
- 455 (619) kW (KM)
- 0–100 v 3.8 sek
BMW iX M60 SAV.
Cena od: € 138.400
BMW iX M60[1]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 24,7–21,9 Električni doseg (po WLTP) v km: 24,7–21,9
- do 385 (523) kW (KM)
- 0–100 v 4.6 sek
BMW iX.
Cena od: € 110.850,01
- do 210 (286) kW (KM)
- 0–100 v 6.8 sek
BMW iX3.
Cena od: € 73.950
- do 230 (313) kW (KM)
- 0–100 v 5.6 sek
BMW iX1.
Cena od: € 54.200
SORODNE TEME.
ELEKTROMOBILNOST BMW.
BMW FINANCIAL SERVICES.
SORODNE TEME.
PREGLED: ZGODOVINA MODELOV BMW i.
Odkrijte prihodnost mobilnosti že zdaj. Športen ali zmogljiv, luksuzna limuzina ali udoben športni terenec: imamo modele BMW i za vsak okus.
BMW i5.
BMW i5 je v popolnoma električna različica poslovne limuzine. Ko se vozna dinamika združi s športno obliko in inteligentnimi sistemi za pomoč vozniku.
PRVA GENERACIJA (G60).
Leta 2023 prihod BMW i5 oznani novo dobo. Gre za prvi model BMW serije 5 s popolnoma električnim pogonskim sistemom. S svojimi 250 kW (340 KM) največje moči je BMW i5 eDrive40 navdušujoč in športen za vožnjo. Z dosegom 499–579 km[1] pa ponuja vsakodnevno praktičnost in zagotavlja brezskrbnost na dolgih razdaljah. Obsežni sistemi za pomoč vozniku, kot sta Driving Assistant Professional in BMW Live Cockpit Professional, zagotavljajo večjo varnost in udobje.
Vizualno BMW i5 sledi zgodbi o uspehu BMW serije 5, pri čemer ga smiselno dopolnjujejo funkcionalne oblikovne podrobnosti. Njegov videz ima značilna sorazmerja BMW z dolgo medosno razdaljo, podaljšanim pokrovom motorja in tekočo strešno linijo. Poudarki, kot so osvetljena ledvička BMW Iconic Glow, velika steklena panoramska streha in Interaction Bar iz kristalnega stekla, pa še učvrstijo njegovo razkošno naravo.
BMW i5[1]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 20,6–15,9 Električni doseg (po WLTP) v km: 455–582
BMW i5 M60 (G60).
BMW i5 M60 zagotavlja moč modela BMW M. Živahnih 442 kW (601 KM) pomeni največjo hitrost 230 km/h. Z mirovanja do znamke 100 km/h pospeši v le 3.8 sekunde. Zahvaljujoč zavornemu sistemu BMW M Sport pa se tudi bliskovito ustavi. Inteligentni štirikolesni pogon BMW xDrive se v hipu prilagodi spremenjenim pogojem na cesti. Rezultat tega sta optimalen oprijem in brezkompromisna stabilnost. Integralno aktivno krmiljenje je prav tako prilagodljivo – okretno med parkiranjem in stabilno pri velikih hitrostih. Z izključno električnim dosegom do 457–516 km[1] je idealno opremljen tako za vsakodnevne izlete kot tudi za dolga potovanja.
Visoka zmogljivost BMW i5 M60 se lepo odraža v njegovem videzu. Zlasti ponoči je osvetljena ledvička BMW Iconic Glow prava paša za oči. Po želji je mogoče zunanjost dodatno popestriti s karbonskimi deli, kot sta skrbno ročno izdelana pokrova zunanjih ogledal. Ali M zadnji spojler, zaradi katerega bo vozilo še stabilnejše pri velikih hitrostih.
Notranjost je prav tako športna. Zračna športna sedeža za voznika in sovoznika nudita optimalno oporo. Ikonični prikazi v M slogu izboljšajo instrumentno ploščo za vznemirljiv in dinamičen videz. Po želji se kokpit lahko spremeni v koncertno dvorano z opcijskim sistemom za prostorski zvok Bowers & Wilkins. 17 zvočnikov in 655 vatov izhodne moči pa zagotavlja poln obseg čustev vašim najljubšim skladbam.
BMW i5 M60 xDrive[1]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 20,5–18,2 Električni doseg (po WLTP) v km: 457–516
BMW i7.
BMW i7 je prva popolnoma električna luksuzna limuzina. Združuje visoko zmogljivost električnega pogona in navdušujočo zabavo, da ustvari nepozabno doživetje med vožnjo.
PRVA GENERACIJA (G70).
BMW i7 je obraz novega luksuznega razreda. Od leta 2022 dokazuje, da eleganca, izjemne vozne lastnosti in trajnost prinašajo več kot le vsoto njihovih delov.
Zunanji videz zaznamuje monolitni oblikovalski jezik, pri čemer ikonična sprednja stran takoj pritegne pozornost. Osvetljena ledvička resnično naredi vtis. Poenostavljeni, dvodelni LED-žarometi izžarevajo eleganco. Po želji pa je na voljo tudi premijska različica: v ozadju žarometov BMW Iconic Glow iz kristalnega stekla se lesketajo kristali Swarovski. V kombinaciji s privlačnimi svetlobnimi učinki Great Entrance Moments voznik doživi nepozabne trenutke dobrodošlice.
Notranjost prav tako krasijo materiali visoke kakovosti. Usnje Merino, kašmirska volna in kristali Swarovski pričarajo vzdušje razkošja. BMW Interaction Bar, večfunkcijski element iz kristalnega stekla, združuje tako vizualno upravljanje kot tudi upravljanje na dotik. Skupaj s 14,9-palčnim ukrivljenim zaslonom BMW visoke ločljivosti se kokpit spremeni v edinstven multimedijski prostor.
V novem BMW i7 potniki uživajo v popolnem udobju. Ogromen 31,3-palčni zaslon BMW Theatre Screen ustvarja kinematografsko vzdušje v pravem pomenu besede. S kristalno jasnim 4D-zvokom sistema za prostorski zvok Bowers & Wilkins Diamond se potniki na zadnjih sedežih potopijo v edinstveno doživetje za oči in ušesa.
400 kW (544 KM) največje moči omogoča BMW i7 xDrive60, da doseže popolnoma električni doseg do 624 km[1], brez izpustov pri vožnji v lokalnem okolju in skoraj brez hrupa. Namesto tega akustično vzdušje zagotavlja BMW IconicSounds Electric. Edinstveno ozadje, prilagojeno vsakemu načinu vožnje, je skomponiral Hans Zimmer.
Obdobje proizvodnje: od 2022 dalje
Pogon vozila, največja moč v kW (KM): elektromotor, 335–485 kW (455–659 KM)
Dolžina/širina/višina v mm: 5.391/1.950/1.544
BMW i7[1]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 23,7–18,5 Električni doseg (po WLTP) v km: 490–624
BMW i7 M70 xDRIVE (G70).
Leta 2023 se novi električni luksuzni razred z BMW i7 sreča z visoko zmogljivostjo modela BMW M. Rezultat je BMW i7 M70. Njegov zmogljivi motor BMW M eDrive s 485 kW (659 KM) največje moči pospeši od 0 do 100 km/h v le 3.7 sekunde. Podvozje Executive Drive Pro, ki je na voljo standardno, dodatno izboljša vozno dinamiko z integralnim aktivnim krmiljenjem in prilagodljivim zračnim vzmetenjem na obeh premah. Lahka konstrukcija in aerodinamično oblikovanje povečata učinkovitost BMW i7 M70 in mu pomagata doseči doseg 490–559 km[1]. Na ta način boste z lahkoto dosegli vsakodnevne cilje z uporabo izključno električnega motorja, brez izpustov pri vožnji v lokalnem okolju in skoraj brez hrupa.
Zunanjost lepo odraža te impresivne značilnosti, ki jih lahko vidijo vsi. Opcija zunanjosti M Shadowline visokega sijaja z razširjeno vsebino izžareva pridih ekskluzivnosti v sijoči črni barvi. Aerodinamično optimiziran M zadnji spojler in zavorni sistem M Sport s črnimi zavornimi sedli jasno sporočata, da je vozilo pripravljeno na akcijo. Vpadljiva sprednja ledvička izžareva močno značajsko lastnost, predvsem v kombinaciji z osvetlitvijo Iconic Glow, ki je prava paša za oči, še posebej ponoči. Podnevi bo opcijsko dvobarvno lakiranje BMW Individual pritegnilo pozornost vseh mimoidočih.
Športen in eleganten navzven, udoben in razkošen navznoter. Že tako vrhunsko vzdušje še izboljšajo visokokakovostni materiali, kot so kašmirska volna in kristali Swarovski. Brezhibno se kombinirajo z inovativnimi tehnologijami, kot sta BMW Interaction Bar in ukrivljeni zaslon BMW. Na zadnjih sedežih pa velik 31,3-palčni zaslon BMW Theatre Screen potnike vabi na vizualno kinematografsko popotovanje, ki ga spremlja 4D-zvok opcijskega sistema za prostorski zvok Bowers & Wilkins Diamond.
Obdobje proizvodnje: od 2023 dalje
Pogon vozila, največja moč v kW (KM): elektromotor, 485 kW (659KM)
Dolžina/širina/višina v mm: 5.391/1.950/1.544
BMW i7 M70 xDrive[1]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 23,7–20,8 Električni doseg (po WLTP) v km: 490–559
BMW iX.
Vozilo nove generacije. Popolnoma električni BMW iX ponuja trajnostno razkošje. Eleganten minimalizem. In napredno tehnologijo motorja. Tukaj se največje udobje združi z monolitnim oblikovanjem in edinstvenim občutkom prostornosti.
PRVA GENERACIJA (i20).
Pionirski duh BMW iX je viden že od zunaj. Samo nekaj zelo značilnih linij poudarja njegovo puristično obliko. Brezhibno integrirane podrobnosti še nadalje povečajo ta učinek. Dvojni žarometi so najtanjši, kar jih je BMW kdaj vgradil v katero od svojih vozil. Izrazita, navpična ledvička BMW lepo dopolnjuje obliko črke T sprednjega dela. Potopne kljuke na vratih, vrata brez okvirjev in kvadratni blatniki dajejo vtis razkošja tudi pri pogledu z boka.
A BMW iX se lahko pohvali tudi z impresivno tehnologijo. Dva zmogljiva elektromotorja in električni štirikolesni pogon BMW xDrive združujejo dedni material BMW X z električnim pogonskim sistemom. BMW iX xDrive40 razvije 240 kW (326 KM) največje moči z dosegom do 435 km[1]. Še močnejši BMW iX xDrive50 pa zmore 385 kW (523 KM) na razdalji do 633 km[1]. Na hitrih polnilnih postajah lahko oba avtomobila napolnite od 10 do 80 odstotkov v manj kot 40 minutah[2]. Pri obeh pa so vključene tudi inovativne tehnologije, kot je BMW iDrive, ter obsežni sistemi za pomoč vozniku in razvedrilo.
Obdobje proizvodnje: od 2021 dalje
Pogon vozila, največja moč v kW (KM): elektromotor, 240–455 kW (326–619 KM)[3]
Dolžina/širina/višina v mm: 4.953/1.967/1.695–1.696
BMW iX[1]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 24,7–19,4 Električni doseg (po WLTP) v km: 403–633
BMW iX M60 (i20).
BMW iX M60 je prvi električni avtomobil v segmentu M športnih terencev. V vsakodnevno vožnjo prinaša visoko zmogljivost brez izpustov v lokalnem okolju.
Dva popolnoma električna motorja BMW eDrive razvijeta ogromnih 455 kW (619 KM)[3]. 1.015 Nm največjega navora[3] je vedno pripravljenih na takojšen pospešek. Z BMW IconicSounds Electric je tudi zvok resnično neponovljivo doživetje. Doseg 500–565 kilometrov[1] vas brez težav pripelje do vsakodnevnih ciljev.
Na zunaj prevladuje napreden oblikovalski jezik, ki je monoliten, športen in sodoben. Dinamični sprednji del z navpično dvojno ledvičko, tankima dvojnima žarometoma in tridelnim podaljšanim sprednjim odbijačem je pravi magnet za oči. 22-palčna M aerodinamična platišča v barvi Titanium Bronze navdušujejo pri pogledu s strani. Zadnji del z lučmi iz opcije Shadowline je prav tako nadvse privlačen. Opcijska panoramska steklena streha Sky Lounge preplavi notranjost z dnevno svetlobo.
Notranjost je jasna in minimalistična. Tehnologija je prisotna povsod, a inteligentno skrita. Tukaj je "shy tech" ključna beseda: najnaprednejša tehnologija je elegantno vključena v oblikovanje. Zvočniki so na primer nevidno vgrajeni v notranjost. Gumbi so zreducirani na najpomembnejše. Učinek vgrajene tehnologije je torej tako eleganten kot inovativen. Na ukrivljenem zaslonu BMW brez okvirja pa vas inteligentne funkcije BMW Live Cockpit Professional pripeljejo na cilj v udobju in eleganci bodisi z intuitivnim dotikom ali glasovnim nadzorom.
BMW iX M60[1]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 24,7–21,9 Električni doseg (po WLTP) v km: 500–565
BMW i4.
BMW i4 je prvi popolnoma električni veliki kupe znamke BMW. Tu so odlična, električno gnana vozna dinamika, udobje in vsakodnevna praktičnost opredeljeni na novo. BMW i4 M50 pa v sebi združuje DNK visokozmogljivih modelov BMW M.
PRVA GENERACIJA (G26).
Popolnoma električni BMW i4 Gran Coupé prinaša nadvse privlačen in samozavesten pridih. Oblika povzema njegovo inovativno naravo zunanjemu svetu. Ledvička je navpična, sprednji žarometi so nameščeni pod dinamičnim, poševnim kotom, zadnja blatnika pa krepko poudarita široko držo avtomobila.
BMW i4 eDrive40 Gran Coupé razvije 250 kW (340 KM) največje moči, takoj razpoložljiv največji navor pa obljublja športno vožnjo na električni pogon. Njegov inovativni pogonski koncept ga ohranja ves čas učinkovitega. Tudi udobje je vrhunsko, saj BMW i4 Gran Coupé skoraj neslišno drsi po ulicah.
Zaradi optimizirane porazdelitve mase ter usklajenega delovanja komponent podvozja in pogona je krmiljenje izjemno prijetno in natančno. Doseg do 590 kilometrov[1] pa vas zlahka pripelje do vseh običajnih vsakodnevnih ciljev.
Obdobje proizvodnje: od 2021 dalje
Pogon vozila, največja moč v kW (KM): elektromotor, 210–400 (286–544 KM)
Dolžina/širina/višina v mm: 4.783/1.852/1.448
BMW i4[1]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 22,5–15,8 Električni doseg (po WLTP) v km: 406–590
BMW i4 M50 (G26).
Popolnoma električni BMW i4 M50 ponuja športno zmogljivost modela BMW M. Poganjata ga dva motorja BMW M eDrive pete generacije. V načinu Sport Boost razvije {model.power} kW ({model.horsePower} KM) največje moči in linearno pospeši od 0 do 100 km/h v samo {model.acceleration} sekunde, ob spremljavi izrazite zvočne podlage BMW M IconicSounds Electric. Visokozmogljiv zavorni sistem M Sport ga enako odločno tudi zaustavi. Prilagodljivo M podvozje, ki je vgrajeno standardno, zagotavlja največjo natančnost in tudi brezskrbnost, saj popolnoma električni doseg do 520 kilometrov[1] pomeni, da dolge razdalje zanj niso noben problem.
Na zunanjosti združitev BMW M in BMW i ni vidna le v podrobnostih, kot sta M logotip na ledvički ali ikonični modri obroč BMW i okoli logotipa BMW, celotna oblika je namreč aerodinamično optimizirana, od zaprte M ledvičke do izrazitih vložkov difuzorja in M zadnjega spojlerja.
Pogled v notranjost razkriva kokpit, ki je dosledno usmerjen k vozniku. Ukrivljeni zaslon BMW je obrnjen popolnoma proti njemu. V kombinaciji z racionalizirano armaturno ploščo povzroči jasen, sodoben videz. M volan s kontrastnimi šivi v M barvah ima športen videz, a je tudi prijeten na otip. Zračna sedeža M Sport za voznika in sovoznika pa zagotavljata vrhunsko udobje. Tudi če njun srčni utrip bije vedno hitreje!
Obdobje proizvodnje: od 2021 dalje
Pogon vozila, največja moč v kW (KM): 400 (544)
Dolžina/širina/višina v mm: 4.783/1.852/1.448
BMW i4 M50[1]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: {techdata.electricConsumption} Električni doseg (po WLTP) v km: {techdata.electricRangeWltpCombined}
BMW iX3.
BMW iX3 kot prvi popolnoma električni športni terenec združuje trajnostne tehnologije s preizkušenimi značilnostmi SUV, da je udoben, robusten in zmogljiv. Inteligentne rešitve za polnjenje izpolnjujejo zahteve največje vozne dinamike. Jasni in zmogljivi obrisi oblikovanja pa lepo zaokrožijo celotno sliko.
PRVA GENERACIJA (G08).
BMW iX3 z električnim pogonom se na trgu pojavi leta 2021. Že na prvi pogled ikonična ledvička BMW i samozavestno razkriva njegovo električno naravo. V notranjosti privzeto nastavljena ambientalna razsvetljava na možnost BMW i Blue pričara vzdušje trajnosti. Inovativni pogon se obudi s pritiskom modrega gumba start/stop. Njegov odgovorni pristop pa sega še dlje: električni pogon BMW iX3 je popolnoma brez redkih zemeljskih kovin, z največjo močjo od 120 do 210 kW (163–286 KM) pa deluje tudi izjemno zmogljivo. Občutljivost regeneracije zaviranja, torej rekuperacijo zavorne energije, lahko nastavite na štiri različne ravni, kar najbolj ustreza vašemu trenutnemu slogu vožnje. Na ta način lahko BMW iX3 prepotuje do 471 km[1]. Na poti pa ga lahko preprosto napolnite od 10 do 80 odstotkov[2] v približno 31 minutah na hitri polnilni postaji.
Obdobje proizvodnje: od 2020 dalje
Pogon vozila, največja moč v kW (KM): elektromotor, 120–210 (163–286 KM)
Dolžina/širina/višina v mm: 4.734/1.891/1.668
BMW iX3[1]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 17,6–18,0 Električni doseg (po WLTP) v km: 461–471
BMW iX1.
BMW iX1 je prvi popolnoma električni kompaktni športni terenec znamke BMW. Njegova oblika je hkrati sodobna in samozavestna. Privlačna sorazmerja se združijo z monolitnim oblikovalskim jezikom. Zaradi BMW eDrive pa se ponaša z zmogljivo in učinkovito vozno dinamiko.
PRVA GENERACIJA (U11).
BMW iX1 se na trgu pojavi leta 2022. Kot prvi popolnoma električni kompaktni športni terenec velja za električni vstopni model med vozili BMW X.
Na eni strani ga krasi stalna pripravljenost za akcijo, značilno za modele BMW X, na drugi strani pa se ponaša z učinkovitostjo tehnologije BMW eDrive. Ima posebej plosko visokonapetostno baterijo, ki je vgrajena v podvozje. In učinkovit sistem za rekuperacijo, ki vrača energijo, pridobljeno med zaviranjem.
Od zunaj BMW iX1 izžareva športnost z močnimi pokončnimi sorazmerji in izstopajočim sprednjim delom. Modri poudarki kažejo na inovativno pogonsko tehnologijo pod sprednjim pokrovom. V sodobni notranjosti so tudi daljša potovanja pravi užitek. Potniki se lahko sproščajo na aktivnih sedežih, ki so ločeno električno nastavljivi. Eleganten ukrivljeni zaslon BMW brez okvirja omogoča intuitivno upravljanje z glasom in dotikom. Je pa tudi vmesnik do zmogljivega BMW iDrive.
Obdobje proizvodnje: od 2022 dalje
Pogon vozila, največja moč v kW (KM): elektromotor, 150–230 kW (204–313 KM)[3]
Dolžina/širina/višina v mm: 4.500/1.845/1.616
BMW iX1[1]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 18,1–15,4 Električni doseg (po WLTP) v km: 417–474
BMW i3.
BMW i3 je pionir. Že od svoje predstavitve združuje izjemno vozno dinamiko s tehnologijo, usmerjeno v prihodnost. Pametna uporaba recikliranih materialov pa poudarja njegov trajnostni pristop.
PRVA GENERACIJA (i01).
BMW i3 je prišel na trg leta 2013. Ni samo prvi električni BMW serijske proizvodnje, je tudi prvo serijsko vozilo, ki združuje potniško celico iz plastike, ojačene s karbonskimi vlakni, z aluminijastim podvozjem. To pomeni, da tehta ravno toliko kot običajni kompaktni avtomobil z zgorevalnim motorjem, kljub bateriji. Poleg tega je večina njegovih delov izdelanih iz obnovljivih surovin.
Njegov elektromotor doseže 125 kW (170 KM) največje moči. Navor prenaša polno moč električne energije že ob najmanjšem dotiku pedala. Leta 2017 se pojavi BMW i3s s povečano močjo za 10 kW (14 KM). To pomeni, da pospeši od 0 do 100 km/h v 6,9 sekunde, kar je 0,4 sekunde hitreje kot BMW i3.
Leta 2016 dobi baterijo z zmogljivostjo 33,2 kWh. Dve leti pozneje pa se ta poveča vse do 42,2 kWh. Z nadgrajeno baterijo BMW i3 doseže doseg 307 km (po WLTP)[1]. Na hitri polnilni postaji z zmogljivostjo več kot 50 kW ga je mogoče popolnoma napolniti v samo 1,4 ure. Po vsem svetu je s tekočega traku zapeljalo več kot 250.000 vozil BMW i3 in BMW i3s.
Obdobje proizvodnje: 2013–2022
Pogon vozila, največja moč v kW (KM): elektromotor, 125–135 (170–184), po izbiri s podaljševalnikom dosega do leta 2018 (bencinski motor 0,65 litra, 28 kW (38 KM)
Dolžina/širina/višina v mm: 3.999–4.011/1.775/1.578
BMW i3[1][4]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 16,6–15,3 Električni doseg (po WLTP) v km: 278–307
BMW i8.
BMW i8 je prvi serijski športni avtomobil s priključno hibridnim pogonom. Na mednarodnem avtomobilskem salonu leta 2009 je dosleden trajnostni pristop prvič združen z izjemnimi voznimi lastnostmi v enem samem konceptu, v kombinaciji s futurističnim in samozavestnim oblikovanjem.
PRVA GENERACIJA (i12, i15).
BMW i8 poganja inovativni hibridni pogonski sklop z elektromotorjem na sprednji premi in 3-valjnim bencinskim motorjem BMW TwinPower Turbo, ki poganja zadnji kolesi. Porabi le toliko bencina kot majhen avto, a ponuja vozno zmogljivost športnega avtomobila. Samo z elektromotorjem kupe doseže največjo hitrost 120 km/h. Do leta 2019 je njegova skupna moč znašala 266 kW (362 KM), po tem pa naraste celo do 275 kW (374 KM).
Tudi vizualno je BMW i8 uvedel nove standarde. Gre za prvo serijsko vozilo z laserskimi lučmi, od leta 2018 pa je bil na voljo tudi kot Roadster. Skupaj je bilo izdelanih 20.500 teh revolucionarnih vozil.
Obdobje proizvodnje: 2013–2020
Pogon vozila, največja moč v kW (KM): priključno hibridni pogonski sklop 266–275 (362–374)
Dolžina/širina/višina v mm: 4.689/1.942/1.289–1.291
Električni doseg (po NEDC)[1][4] v km: do 55 kilometrov
POGOSTA VPRAŠANJA.
Poraba in emisije CO₂.
BMW i7 M70 xDrive Limuzina[1]:
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 23,7–20,8
Električni doseg (po WLTP) v km: 490–559
BMW i7 xDrive60 Limuzina[1]:
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 23,7–18,5
Električni doseg (po WLTP) v km: 490–624
BMW i5 M60 xDrive Limuzina[1]:
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 20,6–18,2
Električni doseg (po WLTP) v km: 455–516
BMW i5 Limuzina[1]:
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 20,6–15,9
Električni doseg (po WLTP) v km: 455−582
BMW i4 M50 Gran Coupé[1]:
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 22,5–18,0
Električni doseg (po WLTP) v km: 415–520
BMW i4 [1]:
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 22,5–15,8
Električni doseg (po WLTP) v km: 406–590
BMW iX M60[1]:
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 24,7–22,0
Električni doseg (po WLTP) v km: 500–563
BMW iX [1]:
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 24,7–19,4
Električni doseg (po WLTP) v km: 406–633
BMW iX3[1]:
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 18,0–17,6
Električni doseg (po WLTP) v km: 461–471
BMW iX1[1]:
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 18,1–15,4
Električni doseg (po WLTP) v km: 417–474
[1] Doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti od osebnega sloga vožnje, značilnosti poti, zunanje temperature, ogrevanja/klimatizacije in predkondicioniranja.
[2] Zmogljivost polnjenja je odvisna od napolnjenosti, temperature okolice, individualnega sloga vožnje in uporabe pomožnih porabnikov električne energije. Prikazani dosegi temeljijo na merilnem postopku WLTP. Časi polnjenja veljajo za temperaturo okolice 23 stopinj Celzija po predhodni vožnji in se lahko razlikuje glede na način uporabe.
[3] Začasno povečanje < 10 sekund nad določeno nominalno vrednostjo.
[4] Model ni več na voljo za naročilo kot novo vozilo.
Podatki o zmogljivosti, porabi in emisijah CO₂ veljajo za vozila s standardnim menjalnikom.
Uradni podatki o porabi goriva, emisijah CO₂, porabi energije in električnem dosegu so bili določeni v skladu s predpisanim merilnim postopkom in ustrezajo Evropski uredbi (ES) 715/2007 v veljavni različici. Pri podatkih, določenih po WLTP, je pri razponih upoštevana morebitna dodatna oprema (ki je v tem primeru na voljo na nemškem trgu). Za vozila, ki so bila na novo homologirana po 1. januarju 2021, obstajajo samo uradni podatki v skladu z WLTP. Poleg tega so vrednosti NEDC s 1. januarjem 2023 z Uredbo ES 2022/195 črtane iz potrdil o skladnosti. Več informacij o merilnih postopkih NEDC in WLTP najdete na spletni strani www.bmw.com/wltp
Dodatne informacije o porabi goriva in uradnih emisijah CO₂ za posamezne modele novih osebnih avtomobilov so na voljo v "Smernicah o porabi goriva, emisijah CO₂ in porabi električne energije za nove osebne avtomobile", ki so brezplačno na voljo na vseh prodajnih mestih, pri Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Nemčija, in pod https://www.dat.de/co2/.
Podatki o zmogljivosti bencinskih motorjev veljajo za vozila, ki uporabljajo gorivo RON 98. Podatki o porabi goriva veljajo za vozila, ki uporabljajo referenčna goriva v skladu z Uredbo EU 715/2007. Uporablja se lahko tudi neosvinčeno gorivo RON 91 in višje z največ 10 % vsebnostjo etanola (E10). BMW priporoča gorivo RON 95. Za visokozmogljive avtomobile BMW priporoča gorivo RON 98.