TEHNIČNI PODATKI ZA BMW iX2.
Vrsta pogonskega sklopa | Elektromotor |
---|---|
Najv. moč v kW (KM) | 230 (313) 1 |
Najv. navor v Nm | 494 |
Menjalnik | 1-stopenjski avtomatski |
Prenos moči | Štirikolesni pogon |
(Nazivna) moč/30-minutna moč v kW (KM) | 225 (306) / 104 (141) |
---|---|
Najv. navor v Nm | 494 |
Pospešek 0–100 km/h v s | 5,6 |
---|---|
Najv. električna hitrost v km/h | 180 |
Emisije CO₂ (kombinirane po WLTP) v g/km | 0 |
---|---|
Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km | 17,7–16,3 |
Električni doseg (po WLTP) v km 3 | 417–449 |
Hrup v vožnji v dB(A) | 65 7 |
Zmogljivost baterije v kWh | 64,8 |
---|---|
Dodatni doseg po 10 minutah visokozmogljivega polnjenja v km 4 | 125 - 140 |
Najv. zmogljivost polnjenja AC v kW | 11 / 22 |
Čas polnjenja AC 0–100 % v h | 6:30 / 3:45 |
Najv. zmogljivost polnjenja DC v kW | 130 |
Čas polnjenja DC 10–80 % v h | 0:29 |
4.554 mm | |
1.845 mm | |
1.560 mm | |
Dolžina v mm | 4.554 |
---|---|
Širina v mm | 1.845 |
Višina v mm | 1.560 |
Širina, vklj. z zunanjimi ogledali (voznikova/sovoznikova stran) v mm | 2.104 |
Medosna razdalja v mm | 2.692 |
Masa praznega vozila v kg 5 | 2.095 |
Dovoljena skupna masa v kg | 2.605 |
Nosilnost v kg | 585 |
Opcijsko na voljo s podporo za obremenitev prikolice, z zavoro, do 12 %/najv. dovoljena navpična obremenitev vlečne kljuke v kg 6 | 1.200 / 80 |
Prostornina prtljažnika v l | 525–1.400 |
PLATIŠČA IN PNEVMATIKE BMW.
Naše pnevmatike so podvržene strogim postopkom preizkušanja, ki zajemajo do 50 različnih meril kakovosti, kar je precej več od predpisanih zahtev enotne uredbe o označevanju pnevmatik, ki velja po vsej Evropi. Tukaj boste našli vse informacije o lastnostih pnevmatik, ki se uporabljajo pri BMW.
Poraba in emisije CO₂.
iX2 xDrive30[2]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 17,7–16,3; Električni doseg (po WLTP) v km: 417–449
Podatki o zmogljivosti, porabi goriva in emisijah CO₂ veljajo za vozila s standardnim menjalnikom. Vrednosti v oglatih oklepajih veljajo za vozila z avtomatskim menjalnikom.