- Učinkovitost polnjenja je odvisna od napolnjenosti, temperature okolice, posameznega profila vožnje in uporabe pomožnih porabnikov električne energije. Prikazani dosegi temeljijo na merilnem postopku WLTP. Časi polnjenja veljajo za temperaturo okolice 23 stopinj Celzija po predhodni vožnji in se lahko razlikujejo glede na način uporabe.
- Masa praznega vozila po EC velja za vozilo s standardno opremo in ne vključuje dodatne opreme. Masa praznega vozila vključuje 90-odstotno napolnjeno posodo za gorivo in težo voznika 75 kg. Dodatna oprema lahko vpliva na maso vozila, najv. nosilnost in najv. hitrost, če izbrana oprema vpliva na aerodinamiko vozila.
- Sestavljen je iz pogona z motorjem z notranjim zgorevanjem (določena nominalna vrednost) in električnega pogona (do določene nominalne vrednosti).
- Vrednosti, izmerjene v skladu z UN/ECE Pravilnikom št. 51/Uredbo EU 540/2014, so zaokrožene.
- Obremenitev prikolice je odvisna od naročenih opcij vozila.
- Podatki o zmogljivosti bencinskih motorjev veljajo za vozila, ki uporabljajo gorivo z oktanskim številom 98 (ROŠ). Podatki o porabi goriva veljajo za vozila, ki uporabljajo referenčna goriva v skladu z Uredbo EU 1151/2017.. Dovoljena je tudi uporaba neosvinčenega bencina z oktanskim številom 91 (ROŠ) z največjim deležem etanola 10 odstotkov 25% (E25). BMW priporoča gorivo z oktanskim številom 95 (ROŠ). Za visokozmogljive avtomobile BMW priporoča gorivo z oktanskim številom 98 (ROŠ).
- Uradni podatki o porabi goriva, emisijah CO₂, porabi električne energije in električnem dosegu so bili določeni v skladu s predpisanim merilnim postopkom in ustrezajo Uredbi (ES) št. 715/2007 v različici, ki je veljala v času homologacije. Pri dosegu podatki, določeni v skladu z WLTP, upoštevajo kakršno koli dodatno opremo (ki je v tem primeru na voljo na nemškem trgu). Pri vozilih, ki so bila na novo homologirana od 1. januarja 2021, obstajajo le uradni podatki po WLTP. Za več informacij o merilnih postopkih NEDC in WLTP obiščite www.bmw.si/emisije.
Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje.
Emisije iz prometa onesnažujejo zunanji zrak in pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.